Пропозиція партнерства

ВМГО «Асоціація молодих донорів України» займається популяризацією безоплатного донорства крові та її компонентів в Україні з 2007 року. Діяльність наша лежить в різних сферах донорства та має значний вплив на розвиток донорського руху України. За цей час було накопичено великий досвід в сфері реформування законодавства, за допомогою ІТ рішення створено автоматизовану систему рекрутингу донорів, проведено тисячі акцій, лекцій, тренінгів щодо популяризації безоплатного донорства.

Запрошуємо Вашу компанію приєднатися до проекту в якості партнера або спонсора!

Шляхи співпраці та підтримки проекту «Корпоративний день донора»:

  1. Корпоративне донорство. Разом із співробітниками вашої компанії, членами їх сімей, клієнтами та друзями приєднатися до акцій зі здачі крові, які зможуть забезпечити належний запас крові та її компонентів, що означатиме вчасно врятовані життя реципієнтів (людей, що потребують переливання крові та/або її компонентів).
  2. Інформаційна підтримка. Допомогти з анонсами наших активностей на Ваших інформаційних ресурсах (інформація на сайті, реклама на інфостендах, афіші в приміщеннях, відео на плазмах, прокрутка аудіо роликів, поширення наклейок, листівок та іншої друкованої продукції та т.д.)
  3. Фінансова та ресурсна підтримка.
    1. Надати фінансову та ресурсну підтримку на суму до 100 000 грн;
    2. Список необхідних матеріалів
    3. Надати на безоплатній основі сувенірну продукцію: браслети, брелки, наклейки, значки, магніти та ін. сувенірна продукція буде розповсюджена за цільовим призначенням та слугуватиме мотивацією для найактивніших донорів та волонтерів.

В РАМКАХ ПАРТНЕРСТВА АМДУ ПРОПОНУЄ:

1. Прояв під час анонсу інформаційної кампанії:
  • Надання статусу партнера та розміщення логотипу компанії (бренду) з гіперпосиланням в розділі «Партнери» на сайтах: https://donor.ua/ ; https://krov.ua/
  • Запрошення Партнера до участі в офіційних заходах національного та міжнародного масштабів, організаторами яких є ВМГО «Асоціація молодих донорів України».
  • Розміщення всіх новин на сайті проекту про партнерство з Вашою компанією (кількість новин обговорюється в індивідуальному порядку).
  • Розміщення відео-звернення спікера компанії про участь в акції в соціальних мережах проекту і на сайті.
  • Розміщення новини про приєднання партнера і фотозвіт з представниками компанії на сторінках / групах акції в соціальних мережах: https://vk.com/ztdonor та https://www.facebook.com/blood.donor.ua.
  • Згадка про партнера в промо-новинах акції, які будуть публікуватися на сайтах-партнерах
  • Розміщення логотипу партнера на друкованій рекламній продукції акції:
    • Буклети А6, які будуть поширюватися до акції, під час акції, протягом року на фестивалях, конференціях та інших наших активностях.
    • Розміщення логотипу на афішах формату А4 і А3.

2. Прес-конференції (в різних регіонах України):

  • Згадка партнера
  • Розміщення «банера-павука» партнера в залі прес-конференції
  • Надання можливості використовувати наймасштабніший всеукраїнський соціальний проект для позиціонування соціальної відповідальності компанії та підвищення командного духу. Зокрема, можна інтегрувати Вашу компанію як партнера в новинах у внутрішніх дайджестах, на сайті і т.д.

3. Прояв під час різноманітних акцій в різних регіонах України (до Міжнародного дня донора, Вампіріада і т.д. …):

  • BTL-активності компанії (за додатковою домовленністю)
  • Розміщення логотипу на брендволі (brand-wall)
  • Згадка з партнера під час прес-конференцій (3-4 рази)
  • Надання вітального слова
  • Розміщення «банера-павука» (надається представниками Партнера)
  • Розіграш продукції компанії серед координаторів та організаторів
  • Надання можливості участі в акції співробітників в корпоративному одязі (кепках, футболках та ін.)

4. Пост-прояв:

  • Згадка Партнера з розміщенням логотипу компанії у фінальній презентації, яка буде розсилатися всім існуючим та потенційним партнерам після акції, а також буде розміщена на сайті і на обмінному ресурсі SlideShare
  • Згадка в пост-релізі акції
  • Згадка у звітах на ресурсах інформаційних партнерів

5. Прояв під час прес-конференції:

  • Згадка партнера
  • Розміщення павука партнера в залі прес-конференції
  • Вручення диплома про участь в акції
  • Надання слова спікеру компанії

6. SMM (анонс і пост прояви):

  • Розміщення новин про приєднання партнера і фотозвіту з представниками компанії на сторінках / групах акції в соціальних мережах
  • Розміщення фотозвіту з представниками Вашої компанії за підсумками проведення акції в соціальних мережах проекту / організації
  • Згадка партнера в новинах, яка буде розміщена більш ніж у 10 групах з чисельністю учасників від 10 000 підписників

7. HR-активності:

  • Консультування з проведення інтерактивних семінарів-презентацій для співробітників (можуть проводити внутрішні тренери або HR-менеджери)
  • Надання матеріалів про креативні формати участі в проекті/акціях співробітників, їх сімей, друзів, клієнтів і т.д.

8. Для HR відділів акція дає такі можливості:

  • Згуртування колективу і підвищення командного духу (teambuilding)
  • Реалізація принципу залучення співробітників у проекти компанії (engagement)
  • Розвиток корпоративного волонтерства в компанії (у рамках реалізації КСВ)
  • Переключення уваги співробітників (з роботи на відпочинок)
  • Розвиток лояльності до роботодавця шляхом проведення масових активностей
  • Підвищення обізнаності в сфері донорства крові та здорового способу життя співробітників за допомогою проведення для них презентацій та інтерактивних семінарів (з метою донесення важливості соціальної відповідальності та залучення їх до активностей)

9. Реалізація партнерства набуває чинності тільки після підписання договору!

Оскільки Асоціація є аполітичною і нерелігійною, участь представників відповідних структур можлива лише як окремих громадян без використання символіки. В Україні ми єдина всеукраїнська громадська організація, що об’єднує і залучає донорів та волонтерів до розвитку донорського руху в Україні. Разом ми зможемо зробити свій вагомий внесок у становлення і розвиток свідомості громадян України! Ця ініціатива стане початком нашої плідної співпраці.

Контактна особа щодо впровадження вищенаписаних механізмів співпраці:
Юлія Новобранець — координаторка проектів ДонорUA
тел.: +3(093) 705 24 69, y.novobranets@donor.ua

З повагою, Президент
ВМГО «Асоціація молодих донорів України» І.Славінська